ג'ינגלים

על ציר הזמן מתחלקים חיי עסק לשניים: לפני הפקת הג'ינגל ואחרי הפקת הג'ינגל...

בעולם כל כך תחרותי עם מאות ואלפי מתחרים בעידן בו ערוצי צריכת המידע כל כך רבים ומגוונים אתם חייבים לבדל את עצמכם ומיתוג עסק זה לא רק לעצב לוגו, אלא יש להתייחס לכל החבילה מכל ההיבטים.

תפקיד הג'ינגל הוא לחלחל עמוק לתודעת הצרכן ולהישאר שם - בלי שום כוונה לצאת מתישהו... הוא חייב להיות חד, קצר, קולע , קליט וזכיר!!! הג'ינגל החדש שלכם יוכל ללוות אתכם בכל מדיה בה תבחרו: תוכלו לשלבו במענה הקולי של העסק, בצליל ההמתנה של הטלפון שלכם או של העובדים, בפרסום ברדיו ובסרטוני התדמית של העסק., מהיום: זהות העסק שלך כוללת גם את הערוץ הקולי!

עם נסיון של מאות הפקות צוות ZEHAKOL ערוך ומוכן ליצור עבורכם תוצאה מנצחת: כתיבה עניינית ברמת קריאייטיב גבוהה והלחנה והפקה באולפנים מודרניים עם רמת סאונד ללא פשרות שיקפיצו את העסק שלכם וייצרו עבורו את המנטרה הנכונה...
הקלטת קרינות למענה קולי ב 399 שקלים בלבד

כל הזכויות שמורות ל "ZEHAKOL" - שירותי אולפן, קריינות והפקה ל: מענים קוליים, פאנטונים, ביזנסטון, צליל המתנה עסקי, ג'ינגלים ושירותי קריינות. השירותים מסופקים ברמה וגבוהה ומתאימים לשילוב במערכות ניתוב טלפוני, סלולר, אתרי אינטרנט, פרסום ברדיו וכפס קול לסרטוני תדמית.