מענה קולי

"אם זה חשוב, יתקשרו שוב..." - משפט חביב, אבל בעולם העסקים הוא פשוט לא עובד !!!

כל בעל עסק היה שמח אם הייתה לו האפשרות "לתפוס" כל לקוח שמתקשר, וזאת עוד לפני שמישהו בכלל ענה לו. ולכן, למענה הקולי ישנה חשיבות רבה, לא רק להנעים את זמן ההמתנה של הלקוח עד למענה, המענה הקולי הוא בעצם "סוכן המכירות" הראשון שהלקוח נתקל בו כשהוא מתקשר, הוא זה שישאיר את הלקוח על הקו עד שמישהו יתפנה לענות, ובעצם בזמן הזה מתחיל כבר תהליך המכירה.

מענה קולי לאו דווקא ימכור את המוצר של העסק שלך, הוא זה שמוכר אותך כעסק! 

כיום, עסקים רבים עושים שימוש שיווקי ושירותי באמצעות הטלפוניה. זה יכול  להיות במשרד עם מערכת פשוטה בעלת שלוחה אחת, או מערכת מורכבת מרובת שלוחות (IVR). זה יכול להיות במשיבון של העסק בקו רגיל  או בטלפון הסלולארי. זה יכול להיות גם כפאנטון או ביזנסטון בניידים של כל חברות הסלולר. בקיצור... צליל המתנה עסקי עושה את ההבדל!

עם ניסיון מוכח באין ספור עסקים, ZEHAKOL תפיק עבורך את מה שתרצה להשמיע, להציע ולמכור ללקוח הבא שלך...

כל הזכויות שמורות ל "ZEHAKOL" - שירותי אולפן, קריינות והפקה ל: מענים קוליים, פאנטונים, ביזנסטון, צליל המתנה עסקי, ג'ינגלים ושירותי קריינות. השירותים מסופקים ברמה וגבוהה ומתאימים לשילוב במערכות ניתוב טלפוני, סלולר, אתרי אינטרנט, פרסום ברדיו וכפס קול לסרטוני תדמית.